Oznaczenie Klienta:
Imię i nazwisko 
Adres korespondencyjny:
Nr telefonu:
Adres mailowy: 

FORMULARZ REKLAMACJI PRODUKTU


Oznaczenie reklamowanego produktu 
Numer zamówienia:
Opis reklamowanego produktu (numer, rodzaj, model, rozmiar, kolor)
Cena zakupu 
Załączniki: paragon/faktura nr…. z dnia ……..
Dokładny opis wady lub niezgodności produktu z zawartą umową oraz data jej stwierdzenia 
Żądanie Klienta :

  1. Nieodpłatna naprawa
  2. Wymiana produktu na nowy
  3. Obniżenie ceny o kwotę …..
  4. W przypadku wady istotnej – odstąpienie od umowy 
Numer rachunku bankowego Klienta 
Sposób powiadomienia o rozpatrzenia reklamacji, warunku odbioru produktu po rozpatrzeniu reklamacji 
SMS
E-mail 
Po rozpatrzeniu reklamacji produkt zarówno w przypadku uwzględnienia reklamacji jak  i odmowy jej uwzględnienia zostanie przesłany na adres Klienta na koszt Sprzedawcy. W przypadku nieodebrania przesyłki przez klienta będzie ona przechowywana w siedzibie Sprzedawcy przez okres 30 dni od daty odmowy przyjęcia przesyłki lub daty upływu terminu odbioru przesyłki od doręczyciela. Po upływie powyżej wskazanego terminu produkt zostanie poddany utylizacji. 
Klauzule informacyjne 
Niniejsza informacja przekazana zostaje w wykonaniu obowiązku wynikającego z unijnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (dalej: RODO). 

CAVOK Wojciech Stefański jest administratorem Pani/Pana danych osobowych. 

Inspektor Danych Osobowych – jeśli jest  (sklep) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach związanych z Pani/Pana danymi osobowymi, w szczególności w celu realizacji Pani/Pana praw w tym zakresie:
 a) listownie, na adres: ………………………………………………………………. 
b) mailowo, na adres: ………………………………………………………..
Pani/Pana dane są przetwarzane w związku z reklamacją produktu zakupionego od ………………………………………………………………………………………………….. i będą wykorzystywane wyłącznie w celu rozpatrzenia reklamacji i kontaktowania się z Panią/Panem w niezbędnym do tego zakresie, w szczególności w celu: 
wezwania do uzupełnienia informacji potrzebnych do rozpatrzenia reklamacji, w tym – do dosłania reklamowanego produktu, jeśli nie został przekazany wraz z formularzem reklamacji; 
poinformowania Pani/Pana o uznaniu reklamacji i zrealizowania roszczenia reklamacyjnego; 
poinformowania Pani/Pana o odmowie uznania reklamacji i odesłania reklamowanego produktu na podany przez Panią/Pana adres. 
Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych jest realizacja umowy zawartej między stronami (art. 6 ust. 1 lit. b) RODO) oraz obowiązek prawny wynikający z przepisów kodeksu cywilnego o rękojmi (art. 6 ust. 1 lit. c) RODO). 
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą firmy świadczące usługi IT i inne usługi na rzecz administratora danych, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa. Nie przekazujemy Pani/Pana danych poza teren Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani do organizacji międzynarodowych. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do rozpatrzenia złożonej reklamacji – w przypadku przetwarzania danych w celu obsługi procesu składanych reklamacji, a po tym okresie przez czas, w którym przepisy prawa nakazują przechowanie danych lub przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. 
W związku z przetwarzaniem danych osobowych, przysługują Pani/Panu następujące prawa: 
prawo dostępu do treści danych, prawo do sprostowania danych, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych. 
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych. 
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest warunkiem rozpatrzenia reklamacji. 
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych nie jest wymogiem ustawowym. 
Zapoznałam/em się z informacją dotyczącą przetwarzania moich danych w dniu 

…………………………………………………………………………………………………..
Podpis Klienta